اخبار سرگرمی

بهترین اسم های دخترانه مذهبی و قرآنی

نام های زیبا و اسلامی برای دختر خانم ها

این مطلب از راهنمای انتخاب اسم درباره انتخاب نامهای دخترانه مذهبی است. حالا که قرار است منتظر یک دختر ناز باشید حتما در بین اسامی مذهبی به دنبال یک اسم کمتر شنیده شده اما بامسما می گردید تا کوچولوی تان را با آن خطاب کنید. پیشنهادهای ما برای اسم دخترانه را از دست ندهید.

دختر

طرز تهیه مرغ شکم پر مجلسی و خوشمزه

مواد لازم برای مرغ شکم پر

در اخبارسرگرمی همراه ما باشید

مرغ 1 عدد ( دو کیلویی )

 سبزی خرد شده یک لیوان شامل ( جعفری، گشنیز، نعنا  و ترخون )

 مغز گردوی چرخ شده یک فنجان

 آلو و قیسی خرد شدهنصف فنجان

 پیاز سرخ شده2 قاشق سوپخوری

 زعفران ساییده نصف قاشق چایخوری

 زرشک 2 قاشق سوپخوری

 شکر یک قاشق سوپخوری

 آب لیمو یا آب نارنج 3-2 قاشق سوپخوری

 نمک و فلفلبه مقدار لازم

مرغ-شکم-پر

چطور شخصیت شناسی کنیم؟

اگر می‌خواهید بهترین خودتان باشید، باید خود و شخصیت خود را به خوبی بشناسید و همچنین اطرافیان خود را نیز تحلیل شخصیتی کنید. (جان مایر نویسنده کتاب هوش شخصی John D. Mayer, author of personal intelligence) . پروفسور مایر می‌گوید شخصیت هر فرد، فرمان زندگی اوست که می‌تواند او را به هر سو پیش ببرد. جان مایر که پروفسور و استاد روانشناسی دانشگاه نیوهمشایر و یکی از همکاران ارائه تئوری هوش هیجانی بوده است، می‌گوید شخصیت شناسی ، نیازهای اجتماعی ما را به تعادل می‌رساند و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در جایگاه‌ها و موقعیت‌های روزانه خود با بالاترین راندمان وارد شویم. 

طرز تهیه “مرغ کنتاکی” به روش فست فودی

 مواد لازم برای مرغ کنتاکی

  • سینه و ران مرغ :از هر کدام 3 قطعه
  • آرد سفید :یک لیوان
  • شیرخشک :نصف لیوان
  • تخم مرغ زده شده:  2 عدد
  • آرد سوخاری :به مقدار لازم
  • روغن برای سرخ کردن :به مقدار لازم

روش-های-پخت-مرغ

16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.

 

آموزش حذف اکانت تلگرام (DELETE ACCOUNT TELEGRAM)

آموزش حذف اکانت تلگرام:
تلگرام از جمله پیام رسان های می باشد که شاید علاوه بر اینکه باید گفت طرفداران زیادی دارد بسیاری از افراد وابسته اند ! حداقل می توان میزان صداقت این حرف را از کشور خودمان بررسی کنیم که قطعا این را متوجه خواهیم شد که استدلال مناسبی داشته ایم.حذف اکانت تلگرام

delete account telegram ، حذف اکانت تلگرام

لباس زنگ زده را چگونه پاک کنیم؟

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با لباس زنگ زده‌ای رو به رو شوید، در این مواقع چه کار می‌کنید؟ آیا با این فکر که دیگر لباس زنگ زده شما تمیز نخواهد شد، آن را کناری انداخته و از تلاش برای پاک کردن زنگ زدگی روی آن منصرف می‌شوید و یا این که به دنبال راهکارهایی برای پاک کردن لکه‌های زنگ زدگی از روی لباستان می‌گردید و تمام تلاش خود را برای پاک کردن آن به کار می‌برید؟ کدام یک؟

Image result for ‫لباس زنگ زده‬‎

عفونت گوارشی در تابستان زیاد می شود

ممکن است در فصل تابستان باتوجه به گرمای شدید دچار بیماری های گوارشی شوید که علائم آن بصورت اسهال و استفراغ بروز می کند.دفع مایعات از طریق اسهال می‌تواند سبب کم‌آبی بدن شود. در برخی از موارد تب، بی‌اشتهایی، دل‌پیچه، تهوع و کاهش وزن هم روی می‌دهد.در قسمت زیر انواع علائم عفونت گوارشی را قرار داده ایم.می توانید برای آشنایی با انواع بیماری گوارشی همراه ما باشید.

Image result for ‫عفونت گوارش‬‎

خواص کیوی خشک

کیوی در اصل متعلق به کشور چین است

اما اکنون مردم سراسر دنیا این میوه را مصرف می‌کنند. ایتالیا، نیوزلند، چین، فرانسه و ژاپن جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کیوی محسوب می‌شوند. این میوه به نام‌های متعددی نامیده می‌شد تا این ‌که در سال ۱۹۵۹ نام کیوی برای آن انتخاب شد (کیوی برگرفته از نام پرنده بی‌پرواز بومی نیوزلند است). در سال ۱۹۷۴ نام کیوی به صورت نام رسمی تجاری این میوه درآمد.

در اخبارسرگرمی همراه ما باشید