اخبار سرگرمی

آشنایی با دیدنی‌های کشور گویان فرانسه

گویان فرانسه یکی از کوچک ترین کشور های قاره آمریکا است که در شمال قسمت جنوبی این قاره واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2010 صورت گرفته نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 250 هزار نفر دارد. البته باید بدانید که گویان فرانسه کشوری مستقل نیست و در واقع بخشی از جمهوری فرانسه می باشد. با این حال، از کاین به عنوان بزرگترین شهر در این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی گویان فرانسه فرانک است و مردمش به زبان فرانسوی صحبت می کنند. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری گویان فرانسه بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری گویان فرانسه

جزیرۀ شیطان

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که بهتر است بازدید از آن را حتما در لیست خود قرار دهید، جزیرۀ شیطان می باشد. این جزیره در جنوب این کشور قرار دارد و در طول قرن ها توسط پادشاهی های مختلفی مانند اسپانیا، هلند، بریتانیا و فرانسه اشغال شده است. جالب است بدانید که در قرن 19 میلادی جزیرۀ شیطان به عنوان محلی برای نگهداری زندانی های سیاسی که تبعید شده بودند، محسوب می شده است. به دلیل برخورد های شدیدی که نگهبانان این جزیره با زندانی های می کردند، اسم این مکان به جزیرۀ شیطان معروف شد.

جزایر Salvation

از دیگر دیدنی های مهم این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند می توان به جزایر Salvation اشاره کرد. این جزایر کوچک که در شرق این کشور قرار دارند بیشتر شهرت خود را مدیون آتشفشان های خود می باشند که البته همه آنها در حالت نیمه فعال هستند. همین موضوع باعث شده تا آب سواحل نزدیک این جزایر نسبتا ولرم و معدنی باشند و از همین رو افراد زیادی برای مقاصد گردشگری و درمانی خود را به آن برسانند. امروزه امکانات رفاهی زیادی در جزایر Salvation احداث شده است.

پارک آمازونی گینه

پارک آمازونی گینه یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود. در واقع پارک آمازونی گینه به عنوان بزرگترین پارک ملی در فرانسه محسوب می شود که تمام جنگل های بارانی این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد. این جنگل ها بسیار زیبا هستند و به همین دلیل هر روزه تور های مختلفی از آنها بازدید می کنند. جالب است بدانید که پارک آمازونی گینه زیستگاه بیش از 2 هزار گونه مختلف جانوری می باشد و به همین دلیل است که از نظر اکوسیستمی اهمیت فراوانی دارد.

همچنین بخوانید:

جزیره سنت جوزف

در این کشور جزیره های مختلفی وجود دارد که یکی از برجسته ترین آنها جزیره سنت جوزف نام دارد. شما می توانید با جزیره سنت جوزف در جنوب این کشور آشنا شوید. این جزیره که در امتداد اقیانوس اطلس قرار گرفته، یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در منطقه محسوب می شود. در این جزیره چند سایت غواصی وجود دارد و به همین دلیل شما می توانید به راحتی با کرایه کردن لباس های مخصوص در آن شنا کنید. مسلما بازدید از جزیره سنت جوزف می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

منبع:برفانک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی